Hejsan hoppsan

Idag har varit ännu en jätte bra dag. Faktiskt så tror jag att hela veckan kommer att vara bra. Taggar Koncerten så sjukt mycket, kommer att lägga ut bilder och förhoppningsvis även videoklipp vet inte hur mycket minne min telefon har bara. Ikväll är det dans som vanligt ska också bli jätte kul det är det ju alltid haha :)
Filmen som jag såg igår var också jätte bra skrattade jätte mycket men jag älskar verkligen American pie filmerna jag blir alltid på så bra humör även om de är lite överdrivna ibland. Så den filmen kan jag verkligen rekomendera! Sen när jag kom hem så ringde Nellie (min bästa kompis) så vi pratade i nästan en timma tror jag. Självklart skrattade jag ännu mer då, vi har så sjukt roligt ihop även om vi bor så långt bort från varandra så har vi lyckats hålla kontakten och det är jag så himmla glad för, för jag vet helt seriöst inte vad jag skulle gjort utan henne.
Just nu gör jag typ inte så mycket ska nog gå me dhunden snart ska bli skönt det är ju så fint väder ute nu, imorse var det ju snö man fattade ju inte vad som hände liksom. Men som tur var så har ju snön smält bort under dagen. Men ni får ha det bäst sålänge PUSS


Kommentarer
Postat av: Majken

Hej!

Hur har du haft det i skolan idag? Var det kul? Verkar det vara en bra skola? Är alla snälla? Går du i samma klass som en som heter Emma Sundin?

Ha det så jätte bra!

Kram Majken

2012-04-17 @ 17:17:17
URL: http://nailife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0